Stacjonarny warszawski numer telefonu
Prowadząc małą firmę trzeba postawić sobie wiele pytań. Pierwsze z nich dotyczy postrzegania naszej firmy na zewnątrz a drugie naszej prywatności.
Oba pytania skupiają się w jednym punkcie - jaki telefon powinna mieć nasza firma - czy podawać numer telefonu stacjonarnego czy komórki ?
Korzystając z wirtualnego biura nasza firma posiadać będzie profesjonalny adres z centrum Warszawy.
Niezależnie więc od tego gdzie mieszkamy - czy w innym mieście czy też na wsi - warto by było przynajmniej jako jeden z numerów firmowych podawać warszawski stacjonarny numer telefonu.
Numer taki można nabyć również w wirtualnym biurze. Numer jest aktywny natychmiast
i można go przekierować na telefon komórkowy.
Wirtualne biuro oferuje też możliwość posiadania centralki na numerze oraz powitania.
Powitanie w godzinach pracy biura może być inne niż to poza godzinami pracy biura.
I tu dochodzimy do pytania numer dwa.
Jak sztywno oddzielamy czas i miejsce swojej pracy od życia prywatnego ? Telefon stacjonarny tworzy jasną i rozsądną granicę: można odebrać go jedynie w biurze i jedynie w godzinach pracy. Po wyjściu z biura stajesz się nieuchwytny.
Komórka tworzy raczej rozmyte granice, bo możesz dostać telefon od klienta
w każdym momencie dnia i nocy. Oczywiście klient raczej nie zadzwoni w środku nocy… najwyżej kilkanaście minut po godzinach pracy.
Jeżeli nie posiadasz osobnej komórki firmowej to inwazja pracy w codzienne życie będzie nawet głębsza – jak odpowiesz na telefon z nieznanego numeru ? Imieniem i nazwiskiem ? Czy nazwą firmy?
Ale nawet osobna firmowa komórka budzi pokusę, aby jej nie wyłączać po zakończeniu pracy.
Niby nie szkodzi ci jeden telefon więcej. Ale czy naprawdę chcesz czuć się zawsze w gotowości
do rozmów z klientami ?
Tak samo: czy sprawdzasz firmowego maila po godzinach pracy ?
Sam musisz odpowiedzieć sobie na te pytania.